Tolong Klik Iklan Ni

Sabtu, 12 November 2011

TT 11.11.11 EOCM TGK CREW @ Pulau Warisan (Belakang Kg.Cina)


Alhamdulillah syukur kehadrat Allah S.W.T, dengan izin limpah kurniaNya dan ditambah lagi dengan keadaan cuaca yang amat baik dan penuh ceria, akhirnya TT 11.11.11 EOCM yang dilangsungkan serentak seluruh negara yang turut melibatkan EOCM TGK CREW telah berlangsung dengan sempurna seperti mana yang dirancangkan di Pulau Warisan, Kuala Terengganu.

TT tersebut yang bermula pada jam 9.11pm dan tamat jam 12.11am amat begitu bermakna sekali dalam sejarah penubuhan EOCM amnya dan TGK CREW khasnya telah dihadiri sebanyak 13 buah Exora bersama familia masing-masing.

Tepat jam 11.11.sesi bergambar TT 11.11.11 telah berlangsung dan semua yang hadir tidak melepaskan peluang merakamkan KENANGAN TERINDAH pada malam tersebut. Sesungguh TT 11.11.11 serentak seluruh negara ini bakal dikenang selamanya.

Jam 11.39pm, Presiden EOCM sempat bertanya khabar dan ini secara tak langsung menambahkan lagi seri malam TT 11.11.11. Terimakasih Tuan Presiden atas keperihatinan kepada anak-anak buah.

Satu lagi yang istimewa pada malam TT 11.11.11 @ Pulau Warisan, perasmian T-Shirt Polo Special Edition TGK CREW dan semua yang hadir memakai baju T tersebut dengan bangganya.



p/s: Tahniah kepada semua TGK CREW dan familia yang hadir TT 11.11.11. Nama kalian tercatat dalam sejarah EOCM dan insyaAllah kalian akan diberikan sijil penyertaan oleh Majlis Tertinggi EOCM Pusat dan juga, aku sebagai Cip TGK CREW mengambil kesempatan ini mengucapkan jutaan terimakasih atas komitmen kalian.  TGK CREW TERBAIKKKK.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...