Tolong Klik Iklan Ni

Sabtu, 26 November 2011

BMW | BerMacam Warna

Jarang-jarang (rasa-rasa tak pernah lagi kot...hih hih hih) aku paparkan gambar-gambar kereta selain dari kereta Proton tapi entri kali nih aku letak gambar BMW (eh aku memang pun minat kat BMW nih tapi apakan daya hajat tak kesampaian...huhuhuu). Apa yang menarik perhatian aku pasal kereta BMW M3 nih ia dimekap dengan jaluran sticker berwarna-warni, macam sebuah karya lukisan la pulak, memang menarik lagi  tertarik, macamana la agaknya kalo aku aplikasi cara nih kat Exo aku, mau membebel bini aku....huh huh huk







3 ulasan:

era kecik berkata...

cantik bro keta tu :D

Karipap.Inti.Ikan berkata...

apa kata abg KK buat kat exora plok

Yie

Kizz Kazz berkata...

hahahhah...boleh jer...buat ala2 batik :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...