Tolong Klik Iklan Ni

Isnin, 7 November 2011

Murah Eh! - Samsung Galaxy Y

Aku nih bukan la pandai sangat nak jadi 'pengulas' tepon pintar nih...kalo pakai/guna pandai ler...kekekeke...tapi aku nak citer kat korang pasal satu lagi tepon pintar keluaran Samsung...eh yang aku ulas nih dapat bayaran ke eh...tadaa...aku ulas bila aku suka kat sesuatu gajet jer....heh heh heh...

Biasa laa kan kan kan...tepon pintar dah macam barang keperluan dah...eh ye ke barang keperluan?...Haishsss...beras dan lain barang-barang dapur tu laa keperluan kita erkk...boleh makan untuk kasi kenyang anak beranak satu famili eh...(petrol pun sebahagian barang keperluan jugak tau...petrol naik harga barang keperluan pun naik harga...huhuh...takde petrol keta takleh gerak!)

Gajet?...pantang keluar model baru mula la bersemut kedai jual tepon (kaya la tokey tepon...heheheheh)...yang dah pakai yang canggih nak tukar lagi canggih...yang pakai tepon biasa-biasa jer...mula la pasang niat @ angan-angan nak tukar yang sikit lebih canggih...korang nak tukar yang canggih tapi harga kira boleh tahan murah?...Apakata korang cuba tepon pintar nih...korang jangan tanya aku pulak dah beli ke belum...aku memang tak mampu beli coz trafik blog aku belum target rating tinggi lagi nih...newbies beb! (jom jadi follower aku)...heh heh heh...adesss alasan tak munasabah der....

Samsung Galaxy Y berharga RM470-490...argghhh biar betul...memang betul pun! Dilengkapkan dengan cip pemprosesan 832MHz, berOS Android 2.3.5, ada sokong GPS dan skrin sentuh sebesar 3.0, berkamera 2.0megapixel (ceh...koman-koman pun buh la 5.0megapixel...baru best!) dan jugak pelbagai lagi sokongan asas sebijik tepon pintar...ok la tuh...santekkk sangat dah tu...harga pun murah kan main...memang berbaloi-baloi untuk yang takde banyak duit kat bank...hahahahah....layannnnzz!

6 ulasan:

Kizz Kazz berkata...

tak dapat beli galaxy SII beli yg nih pun ok dah....

Unknown berkata...

eh.murah..bia betul?

jimon berkata...

hehehe yang nih pun dah ok bro...kalau sampai melaka boleh join TT Galaxy clan :D

Kizz Kazz berkata...

QaRr...mmg murah pun...hehee

Kizz Kazz berkata...

Jimon...ye ker...ade jugok TT Galaxy...hehehee

jimon berkata...

hehe ader bro...cecaye cecaye.. http://myjimon.blogspot.com/2011/11/tt-galaxy-clan-rise-of-ke.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...