Tolong Klik Iklan Ni

Sabtu, 5 November 2011

SMS.............................korban

'Ada berita x brape baik aku dengar tentang ko...rasa serba salah nak cakap kat ko. Tapi ianya berkaitan dgn masa dpn ko...sedih sangat2 & simpati gak bila dpt berite ni. Harap ko sntiasa berjaga2 dan lebih berhati2. Kalau bleh jgn keluar rumah buat sementata waktu ni. Tolong jaya diri ko baik2 sbb...... '

Aku baru jer terima sms dari sorang member yang aku kenali...suspen giler bila aku baca apa yang tertulis kat handset cap ayam aku nih kat atas....berdebar bangat wehh....pastu sambung.............


'...........Ko sedang dicari utk masak lauk korban sempena AIDILADHA pd 6/11/2011.... :D

Jgn Panik..! Salam KORBAN, SALAM AIDILADHA'


Wakakaka...adess...ayat ucapan raya korban jer ehh...apapapun terimakasih kat member yang antar sms yang yang berbaur suspen tu...hahahhahahaha....layannnnn





SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA @ KORBAN 6.11.2011 bersamaan 10 Zulhijjah 1432 Hijrah

p/s: ayat sms tak disunting...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...