Tolong Klik Iklan Ni

Ahad, 7 Oktober 2012

Gambar:: Kelana Jaya (Kompleks Tabung Haji) & Putrajaya

Sepertimana yang aku citer dalam entri Perjalanan Ku, haa korang dijemput tengok-tengok beberapa keping gambar suasana semasa kat tempat bakal-bakal jemaah haji berkumpul sebelum ke menaiki flight ke Jeddah pada jam 1.00 pagi.

Ramainya sanak-saudara yang menghantar ibu bapa dorang...ada pagi-pagi dah sampai kat Kelana Jaya tu...siap bawak bekal lagi dari rumah masing-masing.....






Selepas selesai urusan...sebelum stay kat area Putrajaya...sempat la ber TT dengan member sekelab sebelum check in. Pagi esok sebelum balik ke Terengganu...aku sekeluarga mengambil kesempatan 'makan angin' sekitar Putrajaya sambil dibantu arah oleh member sekelab.

Sarapan pagi kat Foodcourt Preisint 9

Menuju ke Putrajaya








Sebelum balik ke Terengganu...saudara Ja menjemput aku sekeluarga makan tengahari di restoran milik beliau iatu Restoran DH Rasa Timur. Ribuan terimakasih Ja dan semua rakan-rakan yang sudi belanja makan-makan dan escort disekitar Putrajaya...kalau tak boleh tersesat nak pusing-pusing KL nih

Tak lupa juga ucapan terimakasih kepada saudara Sani, Zizie Chip CR, LantOi Chip Jajahan VIP, Shamsul dan AsamBoi. Korang semua memang terbaik!

EOCM 647 dihadapan Restoran DH Rasa Timur

EOCM 522 Ja bertindak sebagai pemandu pelancung...hehee

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...