Tolong Klik Iklan Ni

Sabtu, 20 Oktober 2012

Final Piala Malaysia 2012


Malam ni jam 8.45pm, akan bermula satu pertempuran yang dijangka sengit antara team ATM (Angkatan Tentera Malaysia) dengan team TRW (The Red Warrior @ Pahlawan Merah @ Kelantan)...fuhhh debar dah rasa! Pasukan manakah akan menang pada malam di Stadium Shah Alam? Askar atau Pahlawan Merah? Korang pilih team yang mana? Kalau aku dua-dua aku sokong pasal ATM tu askar-askar yang mempertahankan kedaulatan negara dari serangan musuh...heheee. Lagi pun pemain asal Terengganu (Hai-O @ Hairuddin Omar) ada dalam team askar tu sementara TRW pulak ramai rakan-rakan aku duk kat situ...pemain asal Terengganu pun ada jugak dalam team TRW...hahahhh.


Piala Malaysia menjadi rebutan antara team ATM dengan team TRW. TRW sebagai penyandang juara mengidam kejuaraan treble sementara ATM iaitu juara Liga Perdana 2012, berhasrat mencipta sejarah memenangi Piala Malaysia buat julung kalinya. Team yang yang mempunyai strategi dan senjata yang kuat dan hebat malam ni...team itulah akan ditabal Juara Piala Malaysia 2012!! Sama-samalah kita 'pertempuran sengit' pada malam ini.

p/s: Aku duk depan TV jer la tengok final Piala Malaysia malam ni...bila gol aku tumpang sorak la...Peteh Ganu Peteh...hahaaa

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...