Tolong Klik Iklan Ni

Ahad, 16 September 2012

EOCM TGK CREW @ Konvoi Amal Hari Malaysia


Alhamdulillah dengan limpah kurniaNya, program Konvoi Amal Hari Malaysia anjuran NUCC, pihak penaja-penaja dan kelab-kelab kereta/MPV/Motorsikal telah berlangsung dalam suasana yang penuh meriah. Terimakasih kepada pasukan Polis Trafik Kuala Terengganu bersama marshall-marshall yang berjaya mengawal kelancaran konvoi sepanjang penggerakan kenderaan-kenderan peserta program yang berjumlah 130 buah banyaknya ke Rumah Anak Yatim Darul Falah, Marang.

Terimakasih juga kepada pihak pengurusan dan anak-anak yatim yang memberi sambutan meriah kepada kami dengan ucapan alu-aluan, jamuan dan pemberian cenderahati kepada wakil-wakil kelab yang terlibat dalam program tersebut.

Terimakasih yang tak terhingga kepada 13 buah Exora EOCM TGK CREW sudi yang meluangkan masa bersama keluarga terlibat juga turut membuat sumbangan ikhlas masing-masing dengan semangat penuh kekeluargaan, berdisiplin dan harmoni. Tak lupa juga kepada 3 crew TGK yang tidak keberatan menyumbang sumbangan ikhlas walaupun tak hadir atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan.

Kita bangga dengan EOCM TGK CREW!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...