Tolong Klik Iklan Ni

Rabu, 12 September 2012

Konvoi Amal Hari Malaysia


16 September 2012, sempena cuti umum Hari Malaysia, satu program berbentuk konvoi amal akan diadakan pada hari tersebut iaitu Konvoi Amal Hari Malaysia.

Program dibawah anjuran Northern United Car Club (NUCC) bersama penaja Maxoil dan dengan kerjasama PDRM, Kerajaan Negeri Terengganu, Sinar Harian, RTM, Petronas, Marshall, 2 Wheel Riders, Waja Club, Satria Neo Club Team, EOCM TGK CREW, MAOC, TMC, TNCT dan PNCT.

Gabungan kelab-kelab kereta, MPV dan motorsikal besar yang dijangka menyertai program tersebut sebanyak lebih dari 100 buah akan berhimpun diperkarangan Masjid Terapung, Kuala Ibai pada jam 8.30am hingga 9.30am dan akan berkonvoi ke Rumah Anak Yatim Darul Falah, Bukit Payung, Marang dengan diiringi pasukan polis trafik.

Peserta-peserta program akan beramah mesra dengan penghuni-penghuni Rumah Anak Yatim Darul Falah dan seterusnya menyampaikan beberapa sumbangan dari setiap kelab-kelab yang mengambil bahagian dan juga sumbangan dari pihak penganjur dan penaja.

Diharap dengan program seumpama ini, ia mampu memberi keceriaan kepada anak-anak yatim atas keperihatinan peserta-peserta program ' Konvoi Amal Hari Malaysia'.

p/s: Ribuan terimakasih kepada crew TGK yang memberi sokongan padu menyertai program seumpama ini setelah melakukan program yang sama pada GEER 2011 17 Sept. Kepada crew TGK yang tak dapat hadir atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan tetapi turut memberi sumbangan yang ikhlas, juga diucapkan ribuan terimakasih.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...