Tolong Klik Iklan Ni

Selasa, 14 Februari 2012


Pesta Buku 2012 anjuran Perbadanan Perpustakaan Awam Terengganu (PPAT) yang akan diadakan pada 23 hingga 29 Februari ini bertempat di Pusat Dagangan Terengganu (TTC).

Pada tarikh tersebut, pelbagai acara menarik akan diadakan sepanjang minggu, antaranya Sepetang Bersama Penulis Novel Ombak Rindu, Fauziah Ashari dan Sepetang Bersama Pakar Motivasi dan Selebriti TV Al Hijrah, Amin Idris. Kepada pengunjung-pengunjung di sekitar Terengganu yang meminati novel Ombak Rindu yang mana baru-baru dijadikan filem Ombak Rindu, bolehlah berkunjung di Pesta Buku 2012 untuk berkenalanpenulis novel tersebut.

Pesta Buku kali ini turut disertai 30 syarikat penerbitan buku dari dalam dan luar negara yang akan memberi diskaun istimewa sehingga 15 peratus kepada pengunjung.

Turut disediakan pada Pesta Buku kali ini, 90 gerai jualan buku dan pelbagai bahan bacaan. Jadi kepada orangramai di Terengganu, silalah datang beramai-ramai di Pesta Buku 2012. Tingkatkan pembacaan anda supaya menjadi masyarakat berpengetahuan!

1 ulasan:

Jobless Girl berkata...

Satu ringgit.. murahnya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...