Tolong Klik Iklan Ni

Jumaat, 13 April 2012

Senilukis Tangan?


Mungkin kita tak terfikir, tangan kita mampu dijadikan satu karya yang begitu hidup. Siapa sangka tangan yang kita guna untuk memegang sesuatu dijadikan karya seni yang cukup mengujakan. Lukisan ini dihasilkan oleh Guido Daniele, seorang pelukis yang dilahirkan di Soverato, Itali. Beliau lulusan dari Sekolah Seni Brera.

Berikut beberapa buah karya beliau yang dihasilkan pada tangan manusia. Apa pandangan korang dengan hasil karya ini? Cukup hebat kan?


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sumber

2 ulasan:

Anak Ulu Cheka berkata...

pergghhh cam real betul tu :)

Kizz Kazz berkata...

bukan 'macam'...memang real...aku pun tak tahan tengok...rasa nak buat etek la...heheee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...