Tolong Klik Iklan Ni

Rabu, 18 April 2012

Merasai Kehebatan Proton Preve! Sempoi!!


Hari ini aku dengan my wife pergi ke showroom Indahsari Otomobil Sdn.Bhd di Jalan Kamaruddin untuk melihat dan merasai sendiri kehebatan model global pertama Proton Preve yang baru dilancarkan. Disambut oleh Bos Besar dan kemudian dilayani dengan mesra oleh SA Indahsari Otomobil Puan Ruby.


Proton Preve dalam ruang showroom Indahsari Otomobil berwarna Blue Lagoon. Lebih cantik kalau dibanding tengok dalam gambar!


Ni pulak versi test drive. Jap lagi nak rasa sendiri kehebatan Proton Preve. Sebelum nak test drive, isi borang untuk kajiselidik. Apa-apa lah, isi jer pastu baru boleh test drive...hehehee



Interior Proton Preve memang nampak mewah. First time masuk kedalam kabin, terasa seperti kereta conti atau model Jepun/Korea yang lebih mahal harga tu. Terbaik!!




Sesi snapshoot diluar showroom Indahsari Otomobil di Jalan Cerung Lanjut. Fire Red memang menonjol warnanya bila dilihat diluar. Untuk kenangan ni...nak beli tak mampu lagi...nanti aku puas pakai Exora aku trade in...hehhehheh.


Terimakasih kepada SA Puan Ruby kerana sudi hadiahkan brochure yang siap ditandatangan untuk kenangan. Brochure hanya untuk SA sahaja!



Jika anda ingin menempah Proton Preve (ataupun Exora Bold...hehehee), bolehlah hubungi Puan Ruby, Indahsari Otomobil ditalian 019 9840653 untuk temujanji dengan membawa:

Penyata Gaji (3 bulan terkini)
Surat Tawaran Kerja (Kerja kurang 6 bulan)
Penyata KWSP Terkini
Penyata Akaun Bank (3 bulan terkini)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...