Tolong Klik Iklan Ni

Selasa, 13 Disember 2011

Exora Bold Headlamp !

Headlamp Exora Bold
Headlamp my Exora...heheee

Sebelum tersebarnya gambar spyshot Exora Bold...aku menjangkakan Proton akan mengeluarkan model terbaru Exora Turbo CFE dengan sedikit perubahan headlamp (tail lamp kat belakang dah cun sangat dah)...nak la ada headlamp projektor macam yang ada kat Wira SE atau Waja CPS...baru mengancam...boleh le aku berangan-angan nak tukar headlamp Exora B(best?)-Line yang aku punya dengan headlamp projektor...baru cun Exora stendet gaban aku...heheee

Tapi nampaknya harapan hanya tinggal harapan jer laa...Proton hanya 'smoke' jer....Berdasar dari pengelihatan pandangan mata kasar...headlamp di'smoke'kan semata-mata tanpa ada garisan krom...erk betul ke atau sememangnya ada sedikit efek krom?....Ntah...aku tak nampak pun ada efek line krom kat Exora Bold tuh...maybe mata aku kelabu asap kot...hahahahah

Kalo la Exora Bold dikeluarkan dengan headlamp projektor...err mimpi lagi aku nih!...heheeee....Ok le...kalo la headlamp Exora Bold diberikan sedikit efek line krom macam yang aku buat kat Exora aku tuh...perghhh...mengancam jugak la...kan kan kan...peh macam masuk lift tekan suis la pulak aku nih...angkat ekor!...Hahahahah...tapi sumpah...dengan headlamp sedemikian Exora Bold atau PRIME akan lebih mengancam lagi la bak kata pepatah...dari mata (headlamp) turun ke hati (pembeli)...ada betul tak?

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...