Tolong Klik Iklan Ni

Isnin, 5 Disember 2011

Exora Transformer! - Episod 3 (Juara Exora Terhensem Y3G DDBR)

Seperti yang diramalkan...betul la tu aku jangka...sebab tu aku buat entri yang membabitkan penampilan Exora En.Zulbasri nih...ek'eleh nasib baik aku tak join Y3G tu...mau exo aku menang Exora Terhensem...sahih Exora Lotus Laser Blue balik tangan kosong...heheee

Dengan puluhan ribuan wang ringgit yang dilaburkan untuk mencantikkan Exora beliau dari segenap segi...terutama yang melibat penampilan warna yang lain dari lain...ye agak berbaloi juga la walaupun hadiahnya tak la seberapa...tetapi apa yang penting kepuasan beliau memegang tittle Juara Exora Terhensem Y3G (Year End Gathering '3) yang lebih penting dan akan dikenangkan selama bergiat di EOCM...Exora aku bila lagi nak bertransformasi yep...huhuuu

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...