Tolong Klik Iklan Ni

Khamis, 29 Disember 2011

TGK CREW


TGK CREW atau Team Ganu Kite Crew merupakan sebuah kelab permotoran di Terengganu dalam Wilayah Timur (ER) yang turut mengandungi negeri Kelantan dan Pahang dibawah naungan EOCM atau Exora Owners Club Malaysia yang terdapat diseluruh negara yang terbahagi kepada Wilayah Tengah (CR), Wilayah Utara (NR), Wilayah Selatan (SR) dan Wilayah Malaysia Timur iaitu Sabah, Sarawak dan Labuan (SSL).

EOCM dipimpin Presiden, dua Timbalan Presiden dan dibantu beberapa AJK Pusat (Committee) yang dilantik melalui pemilihan secara online yang akan memegang jawatan tersebut untuk tempoh setahun sekali. Diperingkat wilayah pula, Ketua Wilayah (Leader Of Regions) turut dipilih melalui undian secara online dan diikuti pemilihan Ketua Negeri (Leader Of States) untuk mengetuai negeri masing-masing.

Dengan pemilikan Proton Exora yang kian hari kian meningkat dari masa ke semasa, secara tak langsung keahlian kini melebihi 1000 ahli yang mendaftar secara online di laman web EOCM.

Kini, EOCM telah diikhtiraf sebagai DUTA Proton untuk membawa Exora dikemuncak sebagai MPV pertama buatan Malaysia sepenuhnya yang menjadi kebanggaan rakyat. Sejak penubuhan EOCM pada tahun 2009, EOCM terus melangkah membawa jenama PROTON dipersada negara dengan keupayaan menarik pemilik-pemilik Exora untuk menyertai EOCM dengan memperolehi beberapa manfaat, menambahkan kenalan dan melebarkan jaringan peniagaan ahli-ahli EOCM.

Di Terengganu, EOCM diperingkat negeri lebih dikenali sebagai TGK CREW turut melakarkan beberapa aktiviti seperti perjumpaan pemilik-pemilik Exora (EXORIAN) untuk perbincangan hal-hal teknikal, suaikenal, mengadakan aktiviti seperti perkelahan, berkonvoi dan beberapa lagi aktiviti yang dilangsungkan samada yang kecil-kecilan mahupun yang besar.

TGK CREW juga telah mencatat sejarah dalam penganjuran GEER (Gathering Exorian Eastern Region) atau Perhimpunan Pemilik-pemilik Exora Pantai Timur yang telah berlangsung pada 17hb September 2011 di Kuala Terengganu.

Dengan ini, TGK CREW mengalu-alukan pemilik-pemilik Exora samada Exora CPS atau Exora Bold/Prime di Terengganu yang berminat menyertainya, bolehlah mendaftar secara online di http://protonexora.com.my untuk meramaikan lagi pemilik-pemilik Exora disekitar Terengganu menyertai sebarang aktiviti permotoran dan sosial yang dianjurkan oleh TGK CREW.

E647ER ~ KK
(Leader Of States Terengganu - TGK CREW 2011/2012)

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ni yang DM x sabor nak kojer ni.. memang semart ler kete Exora ni..tambah2 warna Coklat dan Putih.. kemas!

Kizz Kazz berkata...

kojer jgn tak kojer...kalo ambik Bold...perghhhhhhh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...