Tolong Klik Iklan Ni

Sabtu, 1 Disember 2012

Majlis Khatan Beramai-Ramai

Dua orang anak aku dah pun bersunat atau berkhatan kat klinik...kali ni pada hari ni 1.Dis, anak yang ngelast bersunat secara beramai-ramai pada majlis yang dianjurkan sebuah badan politik. Cara bersunat beramai-ramai tak melibat kos 'tinggi' yang biasa kalau kita lakukan kat klinik atau tok mudim.

Biasanya la...kos bersunat kat klinik swasta kosnya mencecah RM150 hingga RM180 atas satu kepala (apa yang aku tanya beberapa buah klinik swasta). Bersunat cara beramai-ramai hanya bayar RM50 jer! Jimat skit...heheee.

Sarapan dulu sebelum bersunat...makan puas-puas ye

Sedang menunggu giliran...anak aku giliran yang ke 20 dari 41 peserta

Ibubapa yang turut hadir untuk memberi semangat

Lega dah!

Yang seronoknya bersunat ramai-ramai ni...kita boleh tengok pelbagai kerenah budak-budak yang nak kena sunat tu...ada yang macam nak menangis dan terpaksa dipujuk oleh ibubapa, ada yang wajahnya nampak pucat lesi, ada yang rasa penuh konfiden jer dan lain-lain seribu macam kerenah...yang menangis masa operate anu...ramai jugak la...ada la dalam 8 budak-budak menangis menahan kesakitan di'gigit semut'...hahaaa suka pulak tengok dan teringat zaman aku bersunat masa budak-budak dahulu kala.

Alhamdulillah...anak yang ngelast aku ni selamba jer...tempuhi ke 'alam dewasa' dengan penuh keyakinan. Tahniah!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...