Tolong Klik Iklan Ni

Jumaat, 7 Disember 2012

EOCM Terengganu Di OTOMANIA

Gambar pinjam kawan kat FB...hehee

Sebenarnya aku jarang-jarang beli majalah-majalah kereta berbentuk modifikasi yang banyak terbit dipasaran semasa nih. Dedulu rajin gak la beli seperti majalah 'Kereta' dan 'Gila Kereta'...saja jer beli nak tengok gambar-gambar kereta yang telah dimodifikasi bahagian enjin dan dalam kabin kereta...kekadang nak tengok sistem audio pasal aku lebih minat kearah bunyi-bunyian...hehehh. Tapi sejak pakai Exora, aku langsung tak beli majalah-majlah tersebut dan lain-lain majalah permotoran/modifikasi...setakat belek-belek majalah tu kat kedai mamak jual akhbar tu biasa la...heheee. It's free dan mamak tu tengok sambil mata mengerling tajam...hahahhh.

Oleh kerana dapat call dari seorang sahabat iaitu saudara Baragas EOCM yang beritahu ada terbitnya hal-hal yang berkisar aktiviti EOCM termasuk aktiviti di Terengganu, 'terpaksa' la aku keluar duit dari dompet buruk untuk beli majalah OTOMANIA keluaran Disember 2012. Beli pun kerana ada gambar Exora aku semasa hari kejadian Konvoi Amal Hari Malaysia. Terimakasih pada saudara Baragas EOCM yang bersusah payah call aku...heheee.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...