Tolong Klik Iklan Ni

Rabu, 29 Ogos 2012

Terengganu International Islamic Art Festival


Taman Tamadun Islam (TTI), atau lebih dikenali 'Masjid Kristal' dikalangan pelancung-pelancung dalam dan luar negara, akan menganjurkan Terengganu International Islamic Art Festival pada 14 - 17 September 2012.

Pelbagai acara menarik akan dihidangkan kepada pengunjung-pengunjung festival tersebut seperti karnival jualan, pameran, demostrasi khat dan batik, pertunjukan fesyen, demostrasi silat, persembahan teater, pertandingan sukan rakyat serta pertandingan mewarna.


Sementara itu, Grup Pelukis Terengganu atau GPT akan diberikan satu booth untuk pelukis-pelukis mempamerkan karya dan membuat demostrasi melukis disamping 'live sketch' potret kepada pengunjung-pengunjung yang berminat merakam potret oleh pelukis dengan bayaran yang berpatutan. Datanglah beramai-ramai menyaksikan festival tersebut dan aksi serta pameran karya pelukis-pelukis GPT.

p/s: Terimakasih kepada pasukan gerakerja GPT terutama En.Nashidi, En.Safuan, En.Salyuddin dan sahabat-sahabat yang menguruskan hal-hal yang berkaitan untuk pelukis-pelukis sempena event tersebut.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...