Tolong Klik Iklan Ni

Sabtu, 18 Ogos 2012

Perutusan Raya State Leader TGK CREW


Sempena datangnya 1 Syawal 1433H bersamaan Ogos 2012, saya mengambil kesempatan ini ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI kepada seluruh crew TGK. Hendaknya segala aktiviti yang kita libatkan diri dari masa ke semasa akan memantapkan lagi TGK CREW dan ianya menjadi satu wadah untuk kita merapatkan lagi silaturrahim sesama kita sekeluarga sebagai Exorian.

Dikesempatan ini juga, saya mengambil peluang memohon seandainya selama saya memimpin TGK CREW ada diantaranya mengguriskan hati samada dari segi percakapan semasa ber'TT' atau melalui ayat-ayat yang tersurat dan tersirat diforum dan FB. Kita sebagai manusia biasa tak dapat dari dari melakukan sebarang kesilapan samada sedar atau tidak disedari. Segala kekasaran bicara bukan atas niat melukakan hati sesiapa tetapi hanya sekadar gurauan mesra semata-mata. Tanpa sokongan crew, siapalah saya! Walaupun seseorang pemimpin itu mempunyai 'kuasa' namun apa gunanya 'kuasa' itu jika crew tidak memberi sebarang sokongan yang diperlukan. kemantapan dan geraknya TGK CREW bergantung sepenuhnya atas sokongan crew.


Salah kata pernah terucap, salah sikap pernah terungkap. kembali fitrah manusia penuh diharap. Sayup terdengar takbir berkumandang, tanda Ramadhan pergi meninggalkan kita, ampuni diharap barakah didapat. Kini Syawal telah tiba, marilah kita meraikannya dengan menyusun jari jemari menghulur kemaafan.

Taqobalallahu minna wa minkum.
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Yang Menjalankan Tugas,

KK@Kizz Kazz

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...