Tolong Klik Iklan Ni

Sabtu, 18 Ogos 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1433H/2012


Menjelang hari raya
Berakhirnya puasa
Bergema takbir senja
Menyambut Syawal tiba.....

Dikesempatan ini aku mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua pembaca dan pengikut blog Sisi Kizz Kazz yang tak jemu-jemu memberi sokongan padu dengan sentiasa mengikut setiap entri yang terkandung pada blog aku ni. Tanpa anda semua siapalah aku!

Kepada sahabat-sahabat FB, Twitter dan Google+ yang sentiasa dapat update entri blog aku, andainya ada tersalah kata, tersilap bicara, terlajak ayat, terlebih madah dan berbagai TER lagi, aku mohon MAAF ZAHIR DAN BATIN.

Kepada sahabat-sahabat perantauan, selamat pulang ke kampung halaman. Yang memandu kenderaan tu, berhati-hatilah semasa memandu samada dilebuhraya, jalan persekutuan mahupun dijalan bandaran dan jalan kampung. PANDU CERMAT JIWA SELAMAT AGAR TIBA DIDESTINASI MASING-MASING dengan penuh keriangan bersama famili tersayang.

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI 1 SYAWAL 1433H, MAAF ZAHIR & BATIN DARI KIZZ KAZZ SEFAMILI.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...