Tolong Klik Iklan Ni

Sabtu, 28 Januari 2012

Varian Baru Proton Exora Star Di Pasaran Indonesia


Indonesia menerima Proton Exora Star dengan tambahan 2 varian baru dan transmisi baru yang dikeluarkan PT. Proton Edar Indonesia (PT.PEI) iaitu Exora Star Executive dan Exora Star Premium yang mana sebelum ini hanya Exora Star bertransmisi manual.



Varian terbaru untuk pasaran Indonesia ini dilengkapi dengan penambahan eksesori buatan Indonesia sebagai tambah nilai dan strategi pasaran dari PT.PEI kepada bakal pembeli yang menginginkan kenderaan MPV yang selesa dengan beberapa ciri-ciri yang mempunyai 'value for money'.



Antara eksesori buatan Indonesia yang terdapat pada ketiga-tiga varian tersebut adalah:

Exora StarDilengkapi dengan dua varian transmisi iaitu manual dan auto serta aksesori tempatan berupa head unit 2 DIN (USB, Bluetooth, CD), Door Visor, Side Body Moulding serta tinted glass.

Exora Star ExecutiveTerdapat aksesori yang sama dengan Exora Star tetapi ditambah dengan Head Unit 2 DIN (USB, Bluetooth, DVD), Semi Leather Seat, Alloy Wheel, Rear Parking Sensor, Rear Garnish Body Color, Pilar B&C Black color, Outside mirror cover, foglamps serta spoiler dengan High Mounted Stop Lamp.

Exora Star PremiumMemiliki semua perlengkapan yang sama dengan Star Executive dan ditambah dengan Head Unit 2 DIN (USB, Bluetooth, DVD dan GPS), Roof mounted DVD Monitor, Full Leather Seats, Front Parking Camera, Rear Parking Camera, Rear Garnish Chrome, Door handle chrome, Bodykit front, rear dan side serta spoiler+HMSL.

Harga Yang Ditawar Di Indonesia
* Exora Star M/T                            - Rp  154.000.000
* Exora Star A/T                             - Rp  165.000.000
* Exora Star Executive M/T           - Rp  168.000.000
* Exora Star Executive A/T            - Rp  179.000.000
* Exora Star Supreme  M/T            - Rp  188.000.000
* Exora Star Supreme  A/T             - Rp  199.000.000



Sumber: ariefinm

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...