Tolong Klik Iklan Ni

Jumaat, 20 Januari 2012

FunDrive CNY TGK CREW To Klate

Stiker Fundrive yang akan ditampalkan dicermin belakang Exora

InsyaAllah pada 23hb Januari 2012 iaitu cuti sempena Tahun Baru Cina, TGK CREW bersama famili akan mengadakan satu 'Fundrive CNY To Klate' sebagai memenuhi kelendar aktiviti yang akan disertai 12 buah Exora TGK CREW.

Setelah TT Taklimat yang dilangsungkan pada malam 19hb Januari diPantai Batu Burok, mengikut perbincangan dan perancangan yang diaturkan, fundrive akan mula berkonvoi dari 2 lokasi iaitu Stesyen Mobil Jambatan Sultan Mahmud dan Masjid Padang Nanas pada jam 7.00 pagi kemudian akan melalui jalan pantai ke check point pertama di perkarangan Masjid Hadhari bandar Jertih dengan 3 lagi crew TGK menunggu disitu.

Konvoi akan meneruskan perjalanan ke Pantai Irama Bachok untuk singgah sebentar di check point kedua, yang mana rakan-rakan EOCM Klate turut mengadakan TT CNY Klate untuk tujuan berkenalan dan beramahmesra sambil menjamu selera dengan 'potluck' yang dibawa dari rumah masing-masing. Kemudian konvoi akan meneruskan perjalanan ke Pengkalan Kubor dan Rantau Panjang.

Ini merupakan konvoi pertamakali yang dianjurkan oleh TGK CREW pada tahun 2012 yang bertujuan memahami selok belok tatacara berkonvoi, kerjasama sesama crew TGK dan kepentingan penggunaan dan keselamatan jalanraya secara berhemah disisi undang-undang jalanraya.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...