Tolong Klik Iklan Ni

Sabtu, 23 Jun 2012

Sesajer Create Design

Selain aku duk layan blog kesayangan aku ni dan berfesbuk, aku sempat juga create/admin fanpage dan group kat fesbuk. Sambil tu sempat la aku reka design untuk gambar dinding. Sesaja jer duk godek-godek hilang rasa jemu kalau tak melukis seperti biasa.

Korang tatap la design aku create...alaaa aku pakai google jer gitu. Nak guna photoshop ke apa yang seangkatan dengannya aku bukan pandai sangat...hahahahh...tapi boleh la kan? Header blog Sisi Kizz Kazz pun create sendiri jer, tak lawa takpe janji aku puashati...dah puas aku create yang lain pulak. Senang jer eh! Hahahaaa....

Gambar dinding Fanpage FB
TGK CREW [EOCM]

Gambar dinding Group FB (Group Exorian)
TeaM GanU KitE [TGK CREW]

Gambar dinding Fanpage FB (Personal Art's)
Kizz Kazz Artwork

Gambar dinding Fanpage FB (Bisnes)
HAYA BATIK
Gambar dinding Fanpage FB
EOCM [Official]

Gambar dinding Group FB (Group Exorian)
EXORIAN TERENGGANU
Gambar dinding Group FB (Exorian ~ co-admin)
SILVERHAWK's EXORIAN
Gambar dinding Group FB (Art's)
Grup Pelukis Terengganu

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...