Tolong Klik Iklan Ni

Jumaat, 26 September 2014

Mengetest Drive Proton Iris

Sempena perlancaran model terbaru Proton Iris aku mengambil kesempatan gi ke showroom Proton Roda Wira kat Pulau Kambing atas jemputan rakan sekelab. Tengok-tengok belek-belek dan sentuh-sentuh model terbaru tu...ermmm mengancam gak lah. Memang BETUL2 ONz!

Dalam kesempatan aku isi borang untuk sesi test drive Proton Iriz 1.3 manual berwarna hijau...errr hijau pucuk pisang gitu...cantik gak kaler tu ehh. Yang bestnya aku test drive keluar dari route yang telah ditetapkan oleh pihak showroom Proton. Masa tu lah aku mengambil peluang lenjan semahu-mahunya bagi merasai deruman dan kemantapan Proton Iriz. Memang mantap walaupun engin bersesaran 1.3

Dari segi rekabentuk luaran Proton Iriz bagi aku cukup mengujakan dan juga mungkin kepada bakal-bakal pembeli Proton Iriz. Dari segi dalaman pun cukup luas dan selesa bagi tubuh aku yang tinggi nih. Try bawak dengan kelajuan 130km/j...perghhhh! Memang cukup pantas pickup.

Kepada yang nak cuba try test drive bolehlah berkunjung kat showroom RODAWIRA OTOMOBIL SDN.BHD beralamat di 102H, Jalan Hiliran, 20300 Kuala Terengganu atau terus berhubung dengan En.Jumaludin Mamat (Jumal) 019-9938918

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...