Tolong Klik Iklan Ni

Isnin, 5 Ogos 2013

Salam Aidilfitri 1434H

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera kepada pengikut-pengikut dan pengunjung-pengunjung Sisi Kizz Kazz yang tak jemu-jemu datang berkunjung setiap masa.

Dikesempatan ini,aku ingin mengucapkan ribuan terimakasih yang tak hingga atas sokongan anda...tiada anda tiadalah Sisi Kizz Kazz di alam maya ini.

Bersempena Syawal yang akan menjelang tak sampai beberapahari lagi, aku mengambil kesempatan memohon ampun seandainya ada salah dan dosa disepanjang penulisan blog ini, jika ada bait-bait ayat yang meruntum jiwa menganggu rasa dan sebagainya, aku mohon maaf zahir dan batin dari hujung rambut hingga kehujung ibu jari kaki.

Kepada perantau yang pulang berhari dikampung halaman berhati-hati dijalanraya ketika memandu dimusim perayaan ini. Semasa perjalanan pulang, sekiranya terasa mengantuk silalah berhenti seketika dimana-mana hentian rehat atau di stesen-stesen petrol. Rancanglah perjalanan mengikut kesesuaian masa supaya tidak tergopoh-gapah mengejar sesuatu yang kelak bakal menyedihkan keluarga kita.

Satu Syawal Menjelang Tiba
Takbir Bergema Mengetarkan Jiwa
Seandainya Ada Salah Dan Dosa
Ampun Dipinta Dihari Mulia

Salam Aidilfitri 1434H
Maaf Zahir Dan Batin

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...