Tolong Klik Iklan Ni

Ahad, 13 April 2014

Exora Ku Kemalangan

Setelah 4 tahun akhirnya Exora kesayangan aku terlibat dengan kemalangan yang melibatkan 5 buah kereta yang berlaku di Jalan Wakaf Beruas pada hari Sabtu 12.4.2014 jam 12.40 tengahari.

Jalan yang agak sibuk dengan kenderaan pada hari Sabtu dan penggerakkan pun agak perlahan masa waktu sebelum kejadian berlaku. Aku dan famili aku masa memandu dari rumah nak ke Rawai, Bukit Payong untuk menghadiri kenduri. Ketika tiba kat area lokasi kejadian tiba-tiba kereta Proton Saga FL dihadapan brek mengejut menyebabkan sebuah teksi dihadapan Exora aku turut membrek dan menghentam kereta didepan. Aku turut sama menghentam bontot teksi walaupun telah menekan brek sehabis mungkin...berdentum bunyi hentaman tu...kemudian kereta Honda Civic turut melanggar belakang Exora aku dan sebuah lagi kereta Proton Wira melanggar pula Honda Civic.

Kerosakan agak teruk gak la Exora aku...nasib baik famili aku takde apa-apa sebarang kecederaan luaran mahupun dalanan cuma agak terkejut skit. (sila rujuk gambar)

Alhamdulillah....
Apa-apa pun berhatilah dijalanraya samada kesalahan tu dari orang lain mahupun dari kita sendiri.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...