Tolong Klik Iklan Ni

Khamis, 11 Julai 2013

Update Via Bloggerdroid

ECubaan mengupdate entri guna Bloggerdroid. Sebelum beberapa kali update dengan menggunakan Blogger for Android yang dikira agak memudahkan kerja-kerja menulis blog walau dimana-mana berada sekiranya datang idea untuk menulis apa yang terlintas difikiran.

Bagaimanapun, dengan Blogger for Android, kekurangannya adalah tak boleh tebalkan font seperti mana font diparagraf atas tu...ermmm lira menarik jugaklah guna Bloggerdroid nih.

Kalau korang tengok entri yang terbaru aku tulis sejak kebelakangan ni, aku menggunakan Samsung Tab 10.1 jer dan ini secara tak langsung aku boleh menulis dimana-mana sahaja...kiranya Blogger on the go atau mobile blogger...heheee

Walaupun mengguna tab 10.1 yang aku sukar nak guna kedua-dua belah tangan (jari) untuk menaip font, aku tetap menulis ayat-ayat penuh...yelah, aku nih tak suka tulis ayat ringkas macam taip sms tu...hehehhh...bukan apa...macam rasa tak seronok jer kalau tulis ayat ala-ala sms atau stail ayat kat facebook...ringkas tapi pening nak memahami!

Biarlah lambat sikit pun duk tekan dengan satu jari telunjuk kat keyboard maya nih tapi hati aku cukup puas bila menulis dengan ayat-ayat penuh macam menulis entri blog guna laptop.

Ok, aku tak sedar, sekarang dah jam 3.21 pagi...jam 4.30 lebih kurang nak bersahur pulak dah so aku stop lah dulu...huhuuu

Selamat bersahur kepada yang sedang bersahur pada ketika ni heheee. Aku sekeluarga akan bersahur lewat sikit sebab sebaik-baik sahur, melewatkan sahur adalah lebih afdhal dan segeralah berbuka apabila sampai waktu berbuka. Ok bye...see u'alls next entry!! :)












Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...