Tolong Klik Iklan Ni

Jumaat, 2 November 2012

Setahun Sisi Kizz Kazz


Sejak 'Sisi Kizz Kazz' mula dibangunkan...bermula 1.11.11 sehingga 1.11.12 bermakna setahun la aku berkecimpung dalam penulisan blog ni...fuhhh sedar tak sedar dah setahun rupanya...baru setahun jagung orang kata...aku masih merangkak lagi la dalam berblog ni dan banyak lagi hal ehwal berblog dan aku masih banyak ketinggalan dari sahabat-sahabat blogger yang telah lama berblog dan punyai trafik tinggi tu.

Apa-apa pun aku sangat bahagia bila berblog dengan beberapa entri yang lebih terarah mengenai kelab Exora dan isu-isu permotoran (kereta/mpv/motorsikal) dan mengenai seni lukis serta lain-lainnya sekira aku dapat idea nak buat entri terbaru.

Terimakasih kepada sahabat-sahabat yang sudi menjenguk kat blog aku...Sisi Kizz Kazz yang tak seberapa. Harap sahabat-sahabat dapat la mengutip sedikit sebanyak 'ilmu' atau apa sahaja isi entri yang terkandung kat blog ni dan semoga sahabat-sahabat terus memberi sokong padu....er jangan lupa klik iklan yang terpapar kat atas untuk mengisi tabung kewangan Sisi Kizz Kazz ye! Heheheee

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...