Tolong Klik Iklan Ni

Rabu, 25 November 2015

Secalit Warna

SECALIT WARNA

LEMBAGA PEMBANGUNAN SENI VISUAL NEGARA (LPSVN) sangat berbangga kerana dapat berkerjasama dengan Persatuan Pelukis Terengganu (PeTer) dan Negeri Terengganu amnya dalam menjayakan program 1MCAT 2015 melalui Pameran KITAKITA

Pameran ini yang mengungkap suatu ekspresi lokal yang menzahirkan keunikan dan kepelbagaian warna budaya tempatan merupakan satu pengalaman yang mempersonakan. Saya begitu optimis dengan pelbagai subjek yang terdapat di Terengganu ini bakal divisualkan dengan penuh gaya tersendiri kerana Persatuan Pelukis Terengganu mempunyai pelukis yang tercatat namanya dipeta persada seni visual tempatan dan luar negara.

Semoga pameran ini dapat memberi satu inspirasi serta pengetahuan baru kepada masyarakat kearah membangunkan seni visual di negeri Terengganu. Tahniah kepada semua yang terlibat dan khususnya kepada penggiat seni jemputan yang berusaha menjayakan pameran ini.

Syabas sekali lagi kepada semua yang terlibat diatas segala komitmen yang memungkinkan kejayaan pameran ini dan seterusnya program dan aktiviti-aktiviti seniyang bakal berlangsung pada masa hadapan.

DATO' AHMAD NAJB BIN AHMAD DAWA
KETUA PENGARAH
LEMBAGA PEMBANGUNAN  SENI VISUAL NEGARA

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...